Spetzano & Burtas school of prank.

Jag och min vapendragare Burta har gjort en del sköna pranks mot folk genom åren, inte minst mot varandra.

Minns den gången jag utgav mig för att vara sjuksyster med inriktning på veneriska sjukdomar, i ett brev listade jag flera sjukdomar, i fet text, som Burta troligtvis hade smittats av.
Det hela var ett sjukt lyckat prank, Burta gick bananas och ringde upp mig och berättade om brevet och om hur "körd" han var. Jag spelade med i några timmar, sen ringde jag upp B igen.
Burta hade koncentrationssvårigheter sa han, kunde inte plugga. Hade tenta dagen efter. Jag kände mig tvungen att avslöja bluffen. Det hela blev succé. Jag är riktigt stolt över det där brevet, har sparat det, kan publiceras på bloggen om B tillåter!?  =)

Burtas hämnd: Spetzano stressad som aldrig förr. På väg till jobbet. Springer till bilen, som han finner upphissad på pallbockar. Inte alls kul. Under bilen stod en buddafigur. Den dagen blev jag lika förvånad som jag blev försenad.
Med sig på det här sattyget hade B vår gemensamma bekant Rickard Posth. Jag blev inte förvånad.

Men nu till ett av våra gemensamma prank:
Vi hade helt enkelt inte så mycket att göra. Åkte omkring i Spetzanos celica som han hade på den tiden. Vi bestämde oss för att jävlas med någon, och vem passar då inte bättre än Levin.
Vi har dragit många pranks mot just Levin. Han är ganska tacksam att driva med. Han skulle dessutom aldrig göra ett hämndprank. Vi har alltid tyckt att Levin ser ut att komma från mellanöstern. En idé föds.
Det hela var mycket enkelt. Vi stal helt sonika ett gäng skyltar från en lokal pizzeria som vi "moddade" lite och vips så hade Levin fått en egen kebaberia!
Kolla dessa bilder så får ni se:

       

Pranket ägde rum 2004. Ser ni hur unga vi ser ut? =)


// Spetzano

Kommentarer
Postat av: Burta

Some funnyshit =)
Minns du hur celican var så jävla full med prylar att vi körde med lite öppen dörr som jag fick sitta och hålla i? *hahahaha, minns tillbaka och garvar*

/B

2008-05-28 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0