Man är ju ett lag va! - Ensam är ju stark..

Efter mycket velande så har jag bestämt mig för att återuppta bloggandet, denna drog som är så svår att avstå från har alltså återigen fått kontrollen över mitt leverne..
Inget fel i det, tvärtom så kommer nog denna blogg att uppdateras oftare än föregående www.abisko08.blogg.se

Spetzano då, är han italienare?
Nej det är han inte.
Historien bakom det namnet får ni fråga min gode vän Pierre Tauberman om, men till det roliga hör att hela Pierras umgänges krets tror att jag är italienare.

Summan av kardemumman ( till dig Caroline! ) ;  Jag är alltså inte italienare, då har vi rett ut det!

På återseende

// Spetzano

Kommentarer
Postat av: Pierre

Vad är vänner till för, om inte fixa coola smeknamn ;)

2008-05-16 @ 18:15:23
URL: http://pierretauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0