Lunchtime 2

Lunch. Äter thaimat, starkt och gott, precis som jag själv.

En av mina svagheter stavas Magen, den sviker mig rätt ofta, främst när jag äter stark mat, men också efter varje besök på Vessan (pizzeria vesuvio), det slår aldrig fel.
Nu känner jag hur det kommer krypande, nu önskar jag att jag skulle ätit pannbiff med sås och potatis på paus istället. Riktig husmanskost.
Det är min käre far som ligger bakom det hela, han har alltid haft en orolig mage.

I lördags så hade vi nån form av schlagerafton hemma hos oss, jag dave rob carro & gåverud.
Vi lyckades tömma mitt barskåp, inte dåligt alls.
Vi genomförde dessutom en operation på gåveruds fot, han hade sprungit barfota och hamnat på en sten som hade tryckts upp i foten. Stenen satt inte kvar, en blodblåsa däremot.
Hela spektaklet finns på film. Står i valet och kvalet om jag ska lägga upp den här eller inte.
Det är ju en ganska äcklig film trots allt.
Ni bestämmer, vill ni se den så lägger jag upp den!?

Det här blev ju ett ganska äckligt inlägg... =)

// Spetzano

Kommentarer
Postat av: Burta from the block

låter som något posth skulle gjort...

2008-05-26 @ 14:03:27
Postat av: Pita

Klart som fan den ska upp!!
Önska jag kunde lägga upp den jag filma.
Det vore fan riktigt roligt!

2008-05-26 @ 19:40:07
URL: http://pierretauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0