Fredagskväll i svärtinge.

Har varit en mkt bra kväll.
Grilla. Sällskapsspel. Öl. Bruce Springsteen - för att nämna några komponenter.

Min idol var på plats, Maximillian 2 år. Skönare unge får man leta efter!

Ledig i 3 dagar nu, ska bli sjuukt fint. Länge sen man var ledig känns det som, har jobbat en hel del övertid på sistonde. Iofs trevligt den 25de. Men men.
Jag och LE skulle packat ryggsäcken och gett oss ut på en dagsutflyckt imorgon, men han hade tydligen andra planer. Inte helt kul, men då vädret suger så kan man lika gärna ligga hemma och spela GTA4 hela dagen imorrn.

Utgång med jobbet imorrn, kan bli fint.
Pita ( måste sluta namedropa honom jag vet ) har någon form av tillställning imorrn, han har bjudit mer folk än han kan räkna på alla fingrar och tår, han har även satt upp lappar i hela trapphuset där han annonserar sin fest.
Det här kan bli kul. Klagomål? Jooorå, har ju hänt ett par ggr förut.
Tunna väggar.

Hursomhaver och summan av kardemumman är att jag är sjukt trött nu, ska nog krypa ner till Fian snart, hon har redan gått och lagt sig.

Imorgon ska jag se till att få lite ordning på denna blogg.
Ni väntar med spänning kan jag tänka mig, har en del sköna storys att förtälja!

Ord upp och fred ute!

// Spetzano


Kommentarer
Postat av: Pierre

Du borde göra det till en grej, namedropa mig i varje inlägg ;)

2008-05-17 @ 08:53:28
URL: http://pierretauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0