Är det nåt jag hatar så är det att va sjuk.

Gick hem från jobbet vid 12 idag, feber och ont i halsen. Inte kul nånstans. Svårt med serviceyrke när man mår som en kompost.

Så nu sitter jag i soffan och äter krokofanter, blev sugen på det efter gårdagens program av High Chaparall då Filip "klädde ut sig" till en krokofant.

Har tänkt sysselsätta mig med följande under dagen;
-blogga
-redigera bilder
-diska
-äta onyttiga saker såsom krokofanter och pringleschips
-läsa klart "män som hatar kvinnor"
-börja läsa "Snabba cash"



ungefär så ser min dag ut. Kanske blir det nån timme xbox också.

Läste i dagens extra östergötland att Gunnar Axén friats från alla misstankar ang att han skulle misshandlat sin kvinna. No Shit Sherlock!
Jag gillar Gunnar Axén, har träffat honom ett par gånger, det räckte för att inse att han aldrig skulle kunna misshandla någon, jag vill påstå att det är ren ryktesspridning från hans "kamrater" inom partiet som vill åt hans tjänst.
Nu är ju inte det här någon politisk blogg, därför sätter jag punkt här. Punkt.


Gunnar Axén - en hyvens kille!

Över och ut

// Spetzano

Kommentarer
Postat av: Tina

Du kommer inte kunna slita dig från snabba cash.. Är hur bra som helst!

2008-05-20 @ 14:17:21
URL: http://tiinnaa.blogg.se
Postat av: Josefine

vad tyckte du om män som hatar kvinnor då? jag är på slutspurten på flickan som lekte med elden nu. snabba cash tyckte sadjad om jag läste 10 sidor i mitten o dömde den fort....

2008-05-20 @ 20:52:37
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0