Vuxna män gör saker tillsammans - paddla kajak!

Här kommer lite bilder från helgens äventyr!

                                                 

   

Allt som allt en kanonhelg. Bra paddling första dagen. Andra dagen fick vi lov att paddla över flera farleder med rätt stora vågor. Vågorna resulterade i att vi inte kunde gå i land någonstans, Kramer gav sig på ett försök vilket höll på att resultera i att vi välte. Spännande upplevelse. Jag kände vid flera tillfällen att; NU GÅR DET ÅT HELVETE!.. men det löste sig. Vi var rätt mörbultade när vi kom fram tillslut. Vi avverkade ju trots allt ett par mil.

Det höll på att bli riktigt spännande då Kramer tappade sin mobil i sjön.  Själv stängde jag av min "för att spara på batteriet", vilket iofs är en god tanke men inte då man inte kan sin pinkod. Vi hade navigerat rätt mycket efter gpsen i min mobil också vilket gjorde missödet ännu mera spännande!  Vi kom på den briljanta ideén att sätta i Kramers sim i min mobil. Vilket som tur var fungerade, dock var jag otäckt nära att köpa en Telialåst telefon och då hade vi verkligen suttit i skiten. Men som sagt, en mycket bra helg med en aktivitet som kan rekommenderas.
Försök nu att hålla nere på kommentarer ang "regnbågsbilderna" och rubriken! =)


Dags att sova lite nu. Jobb imorrn.
Ciao // Spetzano

Kommentarer
Postat av: Posth

Fan så härligt det såg ut. En uppladning inför Abisko?

2008-07-04 @ 09:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0