Sen lunch

Sitter på jobbet och har en extremt sen lunch. Min mage skriker efter mat. Önskar att man hade en möjlighet att snabbspola mikrovågsugnen. Familjen Dafgård. Mumma.

Snart ledig en hel vecka. Ska bli så kopiöst skönt!
Mycket planerat, har en hel del att styra med inför midsommarfesten. Kommer förövrigt bli en sjuukt bra fest, det känner jag på mig. Vi kommer spendera helgen i Svärtinge hos mor och far. Kusinen från skottland +pojkvän dyker upp också!
Jag och Micke kommer vara (o)seriösa domare av diverse tävlingar. Mutor mottages gärna och ger extrapoäng!
Kvällen efter midsommar kommer vi att bege oss till blacka (vi tar bakvägen) för ytterligare en fest hos Sandra, Mange och min polare Maximillian. Ska bli trevligt. Kanske att det blir en uppföljare på videodagboken, kanske inte, återstår att se.

Idag har jag beställt ett tält. Inte vilket tält som helst utan ett fjällräven Shule Shape R/S 2. Lågviktare på knappt 2kg.
Kostar skjortan gör det. Dock ett tält man kan ha hela livet sen. Galet bra kvalité. Tänkte snåla ur på ett McKinley först, men va fan, vill man ha bra grejer så kostar det ju. Tack Åke Nordin.


Tänkte inviga det på midsommarafton. Och kvällen efter. Och helgen efter det under min och Kramers paddling.
Sen åker det nog med till Abisko också ska ni se! =)
Ett toppenboende med låg månadshyra, bra planlösning och alltid balkong i söderläge!

Var förövrigt en sjukt bra kväll i lördags. Trots förlusten i fotbollen så blev det en mycket bra kväll tillslut.
Förfest hemma hos Gillberg (som förövrigt har jordens skönaste garv!) sen blev det palace. Som vanligt. Är så trött på utelivet i den här staden. Får se till att flytta snart! Det som är fördelen med tält, man kan bo vart man vill!

På återseende!

// Spetzano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0