Man kanske skulle fortsätta?

Min läsarkrets håller i sig trots att jag aldrig uppdaterar. Vill ju inte svika er!
Hänt mycket kul på sistonde, sjukt bra midsommarfest. Bland annat. Mer om det vid nästa inlägg!
Har inte bilder från midsommar på min dator, men håll hårt i parasollet så kommer de nog snart ska ni se.

Imorgon ska jag och min gode granne Kramer ge oss ut i St Annas skärgård på en långpaddling, vi avser averka en och annan distans. Har vi riktigt tråkigt tar vi oss nog hela vägen in till Palace. Det vore ett skönt knäck, att paddla från St Anna till Norrköping city. Det tar vi vid ett annat tillfälle.


Såhär ser jag ut nu, halvdrucken på pripps blå, packandes det sista.
Har dock missat djungeloljan. Trodde bestämt att jag hade kvar, men hittar det inte någonstans.
Ska bli spännande att se hur det utvecklar sig under kvällstid, jag blev erbjuden ett mygghatt av syrran men avböjde.
Känns som jag kommer ångra detta!

Ska försöka fixa så vi kan liveblogga via mms, på så vis missar ni inte ett paddeltag av hela resan!

Och Nej, vi har inte alla indianer i kanoten!

// Spetzano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0