Har ni sett nya Teliareklamen?

Ni vet Gunnar. Han är för jävla skön alltså. Han får besök av en gotländska. Menar på att han är trollkarl osv.
Jättekul.

Måste köpa en ny dator snart, den jag har nu blir så galet varm att man inte kan ha den i knäet.

Sitter uppe och kollar på nån serie på 5:an, såg någon norsk version av hundra höjdare förut, halvkul. Svårt att slå Fredrik & Filip. Jag träffade faktiskt F&F en gång. På kalasturnén för x antal år sedan, finns bilder på det nånstans.
Vore sjukt kul om jag kunde hitta dom på nåt sätt. De kan ev ligga på en gammal lumparpolares disk nånstans i sverige. Hursom, Filip var jättepackad och gick runt med öppen gylf, talade osammanhängande.
Jag upplyste Fredrik om det hela. Han frågade om han behövde oroa sig. Förmodligen inte, sa jag.
Sen skålade vi och sågs aldrig mer.

image49

Nu måste jag jobba mig mot sovrummet. Imorgon kommer jag liveblogga från poolkanten i Svärtinge, är ledig, tänkte sitta i solen och bara ha det bra hela dagen. Äckliga Spetzano!

Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Ja såg ochså norska serien var inte alls samma klass på den träffade Filip engång på premär på en lokal bar där han fick gratis drinkar i baren hela kvällen :D

2008-06-03 @ 00:06:01
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0