Cityfesten 2008

Igårkväll var det cityfest. Det känns idag. Vilket sjukt drag det var, tack till alla som anordnat det hela!
Orkar inte skriva så mkt idag, låter filmerna och bilderna berätta hur kul det var!

     

      

     

     



Sänk volymen innan ni trycker på play!
 



 



Hittade dessa solglasögon på mitt huvud imorse. Mina egna försvann igår. Eller Fias egna rättare sagt, jag har inte vågat berätta det för henne ännu. Jag vet att jag gav dom till Conny på Telia. Sen är dom spårlöst borta. Någon som har sett dom? Någon som känner igen dessa solglasögon och vill ha tillbaks dom så hojta!



Nu ska jag sätta fart med min dag. På återseende!

// Spetzano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0